Шукати в цьому блозі

вівторок, 19 травня 2020 р.

Контрольна робота-5кл.


Контрольна робота до теми: «Планета Земля як середовище життя організмів.»

Позначте одну правильну відповідь (0,5бали):
1.Який ряд утворений лише назвами організмів?
а) соловей, щука, глина;   б) вишня, планета, вовк;    в) стіл, заєць, ялина;     г) бджола, кавун, горобець
2. За якою ознакою рослини відрізняються від тварин?
а) дихають;      б) живляться готовими органічними речовинами;
в) утворюють  органічні з неорганічних ;          г) розмножуються
3. Яка речовина непотрібна рослинам для утворення органічних речовин?
а) вуглекислий газ;        б) кисень;          в) хлорофіл;        г) вода
4. Укажіть природну екосистему:
а) поле;          б) сад;          в) річка;          г) ставок
5. Поповнюють атмосферу киснем:
а) рослини;          б) тварини;          в) гриби;          г) бактерії
6. Укажіть, як дощові черв’яки впливають на грунтове середовище:
а) погіршують надходження в грунт повітря;            б) ускладнюють надходження води в грунт;
в) зменшують вміст поживних речовин у грунті;     г) збагачують грунт поживними речовинами
7. Укажіть, що із переліченого НЕ належить до джерел забруднення навколишнього середовища:   А- сміттєзвалище    Б- виливи нафти    В-лісосмуга      Г- промислові відходи                                                    8. Зазначте станції з виробництва електроенергії, які НЕ зумовлюють екологічних проблем:         А- гідравлічні     Б- теплові  В-вітрові    Г- атомні                                                            9. Яку інформацію вміщує Червона книга України?                                                                                        А- перелік рослин, тварин, грибів, що мають червоне забарвлення                                                                   Б-перелік рослин, тварин,грибів, що потребують охорони                                                                      В- перелік небезпечних та отруйних організмів    Г-правила поведінки в природі                                                                                              
 10. Проаналізуйте твердження 1 і 2 та оберіть правильний варіант відповіді: (1,5бали)
Твердження 1. Загрозу для навколишнього середовища становлять порушення у зберіганні палива і мастил.                                                                                                       Твердження 2. Загрозу для навколишнього середовища становлять неправильне зберігання й використання добрив та засобів боротьби із шкідниками.                                             А- правильне лише твердження 1          Б- правильне лише твердження2                                                    В-правильні обидва твердження            Г- неправильні обидва твердження
11. Проаналізуйте твердження 1 і 2 та оберіть правильний варіант відповіді(1,5бали):                           Твердження 1. Вода є середовищем життя бобра.                                                                                            Твердження 2. Освітленість визначає добові та сезонні зміни у поведінці  більшості тварин.
а) правильне лише твердження 1;                     б) правильне лише твердження 2;
в) неправильні обидва твердження;                г) правильні обидва твердження
12. Установіть відповідність між організмами та їх роллю в екосистемі(1,5бали):
1 тварини       А створюють органічні речовини і забезпечують ними інші організми                                                                      2 бактерії        Б перешкоджають гниттю відмерлих решток організмів                                                                                        3 рослини      В споживають готові органічні речовини
                         Г беруть участь у гнитті відмерлих решток організмів
З'єднайте лініями логічні пари.
13. Установіть відповідність між властивостями організмів та їхнім визначенням(1,5бали):
А розмноження
1-поступове збільшення розмірів та маси організмів
Б-ріст
2-надходження в організм і засвоєння поживних речовин
В живлення
3-зміни в будові організму і його частин
Г розвиток
4-здатність організмів відтворювати собі подібних

5 здатність реагувати на зміни середовища

14. Наведіть приклади штучної екосистеми. Опишіть, її значення у житті людини(2бали).
 

Географія 8кл.Тема уроку: Релігія як явище культури. Світові релігії. Регіональні відмінності релігійних вірувань в Україні.
Завдання: Шановні учні, дана тема уроку розширить коло ваших знань про світові та національні релігії. Ви маєте можливість детально ознайомитись з цим питанням в презентації "Релігії світу" за посиланням: geografiamozil2.jimdofree.com/головна/населення-світу-та-україни-ііі-частина/ Релігійний склад населення. Простіший виклад цього матеріалу є під цією ж презентацією. Опрацюйте даний матеріал Географія світових і національних релігій. Випишіть які є релігії( схема). Прочитайте про особливості релігій. Після теми пройдіть тести, сфотографуйте результат і надішліть найкращій результат на Вайбер 0966368218.
Бажаю всім успіхів!!!

Тема уроку: Трудові ресурси. Економічно активне населення.
Ознайомлення з новим поняттям "трудові ресурси" та "економічно активне населення". Роботу людини можна порівняти з роботою колонії мурах. Подивіться відео та презентацію до даного уроку, в своїх зошитах законспектуйте основні визначення, схеми, таблицю. Ви маєте можливість навчитися розрізняти ці економічні поняття , зрозуміти їх значення , роль в економічному розвитку економіки країни та світу. Будьте уважні . Бажаю успіхів!!!
https://www.youtube.com/watch?v=jn3CjwHNUKo-Соціальна і професійна структура населення. Трудові ресурси.
https://www.youtube.com/watch?v=bmWvuII3zNU-


 Тематична атестація «Населення світу та України»

І рівень
1. Яка кількість населення на Землі (млрд. осіб): а) 7,1;   б) 7,4;     в) 7,9;
2. Яка з країн є двонаціональною: а) Португалія;    б) Україна;    в) Бельгія;
3. Яка кількість міського населення в Україні:  а) 62%;   б) 65%;    в) 68%
4. Яка кількість народів проживає в Україні:
    а) понад 130;   б) понад 150;    в) понад 160; 
5. Відплив міського населення в передмістя називається: 
    а) урбанізація;  б) субурбанізація;    в) рурурбанізація;
6. У високорозвинених країнах близько 65% працівників зайнято у: 
  а) промисловості;     б) сільському господарстві;    в) сфері послуг;
ІІ рівень
7. Група міських агломерацій, які майже зливаються між собою й зв’язані
   транспортними магістралями …
8. Українці відносяться до мовної сім’ї …
9. Різниця між народжуваністю та смертністю …
10. Стрімке зростання кількості населення …
11. Стійка сукупність людей, яка історично склалася, має свою культуру, мову, психічний склад …
12. Люди працездатного віку (крім інвалідів), працюючі підлітки та
     пенсіонери становлять …
ІІІ рівень
13. Установіть відповідність між містами та людністю у них:
     1 Житомир;      2 Одеса;      3 Харків;     4 Умань; 
     А середні;       Б великі;       В дуже великі;     Г мільйонери
14. Установіть відповідність між містами та їх функціями:
     1 Мекка;      2 Маямі;      3 Кембридж;     4 Чикаго; 
    А курортні;    Б наукові;    В промислові;    Г релігійні;
15. Установіть відповідність між національними релігіями та країнами, де їх
   сповідують:
     1 індуїзм;      2 синтоїзм;      3 іудаїзм;     4 конфуціанство; 
     А Ізраїль;       Б Китай;           В  Японія;       Г  Індія;
16. Установіть послідовно у порядку збільшення частки міського населення 
      в областях України:
 А Львівська;    Б Дніпропетровська;   В Івано-Франківська;    Г Житомирська;
ІV рівень
17. Які сучасні особливості еміграції з України та імміграції до нашої країни?
18. Задача. Визначити густоту населення у Запорізькій області(станом на 01.09. 2019р.-1,692 млн. осіб, площа 27183 км.2.
19. Дати характеристику поняття «економічно активне населення», яке значення 
      цього населення для розвитку країни?

                                                         


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.