Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 8 травня 2020 р.

Держави світу -6 клас


Тема : «Держави світу.»   6 клас   Географія
Бліц-турнір                                                                                                                                                                         1.Основна частина населення Землі проживає в___________півкулі.  2.Найбільш густозаселений материк_____________.  3.Дві держави світу знайбільшою кількістю населення_____________.  3.Населення земної кулі становить______.4.На території України проживає___млн.   5.Рівність усіх рас довів____________.  6.Населення України належить  до ____________раси.
Перегянути відео за посиланням    https://www.youtube.com/watch?v=MnVg0yb1Tq0
Подорож по державам. Опрацювати п.54 ст.222, робота з Політичною картою світу.                                       Як позначаються  держави,їхні кордони, столиці на політичній карті світу?                                                                                     «Я це знаю»                                                                                                                                                              Країна Країна «кленового» листка, батьківщина хокею з шайбою, відома зимовими карнавалами.   Наймогутніша  держава світу, Голлівуд,Лос -Анджелес.          Символами цієї держави є матрьошки, берези, балалайка.  Батьківщина шовку,компасу,паперу.  Країна відома Великим муром.  Символ країни Сіднейський оперний театр .Держава займає  цілий материк. .                                                                                                                                                                        Практична робота №9 «Найбільші за площею держави світу.»                                                                                      Скласти таблицю:  1.Назва Держави.    2.      Столиця.   №.Площа.                                                                                Записати ключові поняття держава, політична карта.
Результат виконаних завдань переслати  на Вайбер   0966368218.


9клас   Географія  Тема: «Наукова діяльність.Освіта, Охорона здоров*я.
 Проблемне питання.  Які переваги мають: освічена людина перед малоосвіченою; освічені громадяни країни над малоосвіченими; країни з освіченим суспільством над країнами з неосвіченим суспільством?                                                                                                                                                                          Ключові Ключові проблеми системи освіти.  Українська система освіти не відповідає європейським і кращим світовим системам. Забюрократизовані системи на всіх рівнях.  Критично низький статус учителя.                У різних  країнах склалися свої системи освіти.  У багатьох країнах система закладів диференційована як за рівнем організації закладів, так і за потенціалом дітей.
Переглянути відео за посиланням      https://www.youtube.com/watch?v=XII1oF_QjjI-Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров*я.
https://www.youtube.com/watch?v=SVERq_sUHYE-Наукова діяльність.Освіта. Охорона здоров*я.
Виписати  найвідоміші наукові центри України та у світі, користуючись підручником та Інтернет.                Що впливає на здоров*я ?   Умови навколишнього середовища—20%; Спадковість—20%; Спосіб життя—50%; Медичні послуги—10%.                                                                                                                              Провідні чинники ризику для здоров*я ( за данними ВООЗ ).
Знижена маса тіла.   Небезпечний секс.   Високий кров*яний тиск.  Тютюн.  Алкоголь. Неякісна вода.  Дим всередині приміщення від твердого палива.  Дефіцит заліза.  Надлишкова  маса тіла.
Прочитати п.43 підручника.   Записати у зошиті:  1.Основні ланки освіти в Україні.  2. Працюємо самостійно ст.241.
 Виконані завдання переслати на Вайбер


Географія, 8 клас.  Завдання до теми «Етнічний склад населення»
1. Опрацюйте тему .
Тема  «Етнічний склад населення» § 49.
2. Для здійснення самоперевірки знань та практичних  вмінь виконайте наступні завдання:
2.1. Дайте визначення понять: «народність», «етнос», «нація», «раса» .
2.2. Визнач правильні твердження, поставивши біля них відповідь:  «нація»,  «етнос»
• Духовна, культурно-політична та соціально-економічна спільність індустріальної епохи – це ____________
• Група людей, що має загальні об’єктивні чи суб’єктивні ознаки- це _____________                                                2.3. Розгадай анаграми і дізнаєшся про деякі ознаки етносу:
Відсповінняроа, овма, нітальстьнем, утбоп, їзчива, дартіїиц.                                                          2.4. Чому в наш час існують не тільки нації, а й народності і навіть племена?
2.5. З перелічених країн, вибери лише ті, які відносяться до однонаціональних: Україна, Росія, Китай, Польща, США, Аргентина, Японія, Італія, Білорусь, Німеччина, Швеція, Данія (Використай:  підручник (стор. 248 ) та Інтернет-ресурси).
2.6. Дайте визначення поняття «національна меншина», «діаспора». В чому подібність «за змістом» в цих поняттях? Яка найбільша за чисельністю в Україні національна меншина? (див. карту атласу « Етнічний склад населення України»)
Виконані завдання переслати на Вайбер  0966368218. 

  Природознавство     5клас  Тема: "Екологічні проблеми та їх розв*язування."
Екологічні проблеми- це негативні зміни у природі. Способи подалання екологічних проблем.
1.Створення природозахисного законадавства.  2. Перехід на безвітходне виробництво.  3.Створення двигунів з дуже малими викидами.    4.Використання екологічно чистих джерел енергії. 5.Використання біопалива.
Опрацювати п.46.  В робочому зошиті : 1. навести приклади наслідків забруднення навколишнього середовища; 2. Запропонувати як в родині  потрібно використовувати  природні ресурси. 3.Ст.182 завдання 5 .