Тема : «Держави
світу.» 6 клас Географія
Бліц-турнір
1.Основна частина населення Землі проживає в___________півкулі. 2.Найбільш густозаселений
материк_____________. 3.Дві держави
світу знайбільшою кількістю населення_____________. 3.Населення земної кулі становить______.4.На
території України проживає___млн.
5.Рівність усіх рас довів____________.
6.Населення України належить до
____________раси.
Перегянути відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MnVg0yb1Tq0
Подорож по державам. Опрацювати
п.54 ст.222, робота з Політичною картою світу. Як
позначаються держави,їхні кордони,
столиці на політичній карті світу?
«Я це знаю» Країна
Країна «кленового» листка, батьківщина хокею з шайбою, відома зимовими карнавалами. Наймогутніша держава світу, Голлівуд,Лос -Анджелес.
Символами цієї держави є матрьошки, берези, балалайка. Батьківщина шовку,компасу,паперу. Країна відома Великим муром. Символ країни Сіднейський оперний театр .Держава займає цілий материк. .
Практична робота №9 «Найбільші за площею
держави світу.» Скласти
таблицю: 1.Назва Держави. 2.
Столиця. №.Площа. Записати ключові поняття держава, політична
карта.
Результат виконаних завдань переслати на Вайбер
0966368218.
Географія, 8 клас. Завдання до теми «Етнічний склад населення»
1. Опрацюйте тему .
Тема «Етнічний склад населення» § 49.
2. Для здійснення самоперевірки знань та практичних вмінь виконайте наступні завдання:
2.1. Дайте визначення понять: «народність», «етнос», «нація», «раса» .
2.2. Визнач правильні твердження, поставивши біля них відповідь: «нація», «етнос»
• Духовна, культурно-політична та соціально-економічна спільність індустріальної епохи – це ____________
• Група людей, що має загальні об’єктивні чи суб’єктивні ознаки- це _____________ 2.3. Розгадай анаграми і дізнаєшся про деякі ознаки етносу:
Відсповінняроа, овма, нітальстьнем, утбоп, їзчива, дартіїиц. 2.4. Чому в наш час існують не тільки нації, а й народності і навіть племена?
2.5. З перелічених країн, вибери лише ті, які відносяться до однонаціональних: Україна, Росія, Китай, Польща, США, Аргентина, Японія, Італія, Білорусь, Німеччина, Швеція, Данія (Використай: підручник (стор. 248 ) та Інтернет-ресурси).
2.6. Дайте визначення поняття «національна меншина», «діаспора». В чому подібність «за змістом» в цих поняттях? Яка найбільша за чисельністю в Україні національна меншина? (див. карту атласу « Етнічний склад населення України»)
9клас Географія
Тема: «Наукова діяльність.Освіта, Охорона здоров*я.
Проблемне питання. Які переваги мають: освічена людина перед
малоосвіченою; освічені громадяни країни над малоосвіченими; країни з освіченим
суспільством над країнами з неосвіченим суспільством? Ключові
Ключові проблеми системи освіти. Українська
система освіти не відповідає європейським і кращим світовим системам. Забюрократизовані
системи на всіх рівнях. Критично низький
статус учителя. У різних країнах склалися свої системи освіти. У багатьох країнах система закладів
диференційована як за рівнем організації закладів, так і за потенціалом дітей.
Переглянути відео за
посиланням https://www.youtube.com/watch?v=XII1oF_QjjI-Наукова
діяльність. Освіта. Охорона здоров*я.
https://www.youtube.com/watch?v=SVERq_sUHYE-Наукова
діяльність.Освіта. Охорона здоров*я.
Виписати найвідоміші наукові центри України та у
світі, користуючись підручником та Інтернет. Що впливає на здоров*я ?
Умови навколишнього середовища—20%; Спадковість—20%; Спосіб життя—50%;
Медичні послуги—10%.
Провідні чинники ризику для здоров*я (
за данними ВООЗ ).
Знижена маса тіла.
Небезпечний секс. Високий кров*яний тиск. Тютюн.
Алкоголь. Неякісна вода. Дим
всередині приміщення від твердого палива. Дефіцит заліза. Надлишкова
маса тіла.
Прочитати п.43 підручника.
Записати у зошиті: 1.Основні ланки освіти в Україні. 2. Працюємо самостійно ст.241.
Виконані
завдання переслати на ВайберГеографія, 8 клас. Завдання до теми «Етнічний склад населення»
1. Опрацюйте тему .
Тема «Етнічний склад населення» § 49.
2. Для здійснення самоперевірки знань та практичних вмінь виконайте наступні завдання:
2.1. Дайте визначення понять: «народність», «етнос», «нація», «раса» .
2.2. Визнач правильні твердження, поставивши біля них відповідь: «нація», «етнос»
• Духовна, культурно-політична та соціально-економічна спільність індустріальної епохи – це ____________
• Група людей, що має загальні об’єктивні чи суб’єктивні ознаки- це _____________ 2.3. Розгадай анаграми і дізнаєшся про деякі ознаки етносу:
Відсповінняроа, овма, нітальстьнем, утбоп, їзчива, дартіїиц. 2.4. Чому в наш час існують не тільки нації, а й народності і навіть племена?
2.5. З перелічених країн, вибери лише ті, які відносяться до однонаціональних: Україна, Росія, Китай, Польща, США, Аргентина, Японія, Італія, Білорусь, Німеччина, Швеція, Данія (Використай: підручник (стор. 248 ) та Інтернет-ресурси).
2.6. Дайте визначення поняття «національна меншина», «діаспора». В чому подібність «за змістом» в цих поняттях? Яка найбільша за чисельністю в Україні національна меншина? (див. карту атласу « Етнічний склад населення України»)
Виконані завдання
переслати на Вайбер 0966368218.
Природознавство 5клас Тема: "Екологічні проблеми та їх розв*язування."
Екологічні проблеми- це негативні зміни у природі. Способи подалання екологічних проблем.
1.Створення природозахисного законадавства. 2. Перехід на безвітходне виробництво. 3.Створення двигунів з дуже малими викидами. 4.Використання екологічно чистих джерел енергії. 5.Використання біопалива.
Опрацювати п.46. В робочому зошиті : 1. навести приклади наслідків забруднення навколишнього середовища; 2. Запропонувати як в родині потрібно використовувати природні ресурси. 3.Ст.182 завдання 5 .
Природознавство 5клас Тема: "Екологічні проблеми та їх розв*язування."
Екологічні проблеми- це негативні зміни у природі. Способи подалання екологічних проблем.
1.Створення природозахисного законадавства. 2. Перехід на безвітходне виробництво. 3.Створення двигунів з дуже малими викидами. 4.Використання екологічно чистих джерел енергії. 5.Використання біопалива.
Опрацювати п.46. В робочому зошиті : 1. навести приклади наслідків забруднення навколишнього середовища; 2. Запропонувати як в родині потрібно використовувати природні ресурси. 3.Ст.182 завдання 5 .