Шукати в цьому блозі

понеділок, 27 квітня 2020 р.

Навчальний проєкт

5-К Природознавство Тема:

НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЄКТ «ВИРОЩУВАННЯ НАЙВИЩОЇ БОБОВОЇ РОСЛИНИ»
Мета: з’ясувати умови, за яких вдома можна виростити найвищу бобову рослину (наприклад, горох, сою, квасолю). Для виконання проекту вам знадобляться: пророщені бобові рослини, ґрунт, ящики чи вазони, у яких вирощуватимете рослини. Тривалість проектної діяльності — кілька тижнів.
Вам необхідно буде за допомогою експерименту перевірити вплив тепла, світла, води на вирощування найвищої бобової рослини. Для цього ви вирощуватимете рослини на різних ґрунтах, за різного освітлення, поливатимете різною кількістю води і будете проводити спостереження. Також потрібно буде виміряти та зафіксувати результати експерименту, умови, за яких рослини ростуть.
Хід роботи над проєктом
1. Підготуйте усе для роботи.
2. Подумайте, які умови росту бобової рослини будете досліджувати, як фіксуватимете результати спостережень і вимірювань висоти рослин (за допомогою таблиць, фотографій тощо).
3. Виконання проекту
А) Беремо квасолю, змочуємо водичкою і замотуєте вологою ганчірочкою, поки почне проростати.
Б) Висаджуєте по 1 у стаканчики чи вазони з грунтом.
В) Створюєте різні умови:
- один стаканчик ставите на сонечку на підвіконні
- другий у темне тепле місце
- третій у холодне місце
- * можна у різний грунт ( за бажанням) залежно від кількості стаканчиків
Доглядаєте і поливаєте однаково.
- А три стаканчики посаджені ставите на підвіконня, але поливаєте по-різному: 1 – мало і нечасто, 2- достатньою кількість, 3 – кожен день.
Усього буде 6 (7*) стаканчиків.
4. Усі етапи проекту фотографуєте. Робите презентацію. Описуєте, що робили.
5. Вимірюєте висоту рослини з моменту проростання (за своїм графіком, вказуючи дату) у різних стаканчиках і фіксуєте у таблицю спостережень (розміри таблиці залежно від досліджень). У кінці проекту таблицю фотографуєте і вміщуєте у презентацію)(таблиця додається).
6. Робите висновки: яка рослина виросла вищою? За яких умов вона росла? Що цьому сприяло?   Задання для виконання проєкту було роздано раніше.  Свої результати фотаграфуйте і відправляйте на Вайбер 0966368218.

6-приодні зони Землі

6-К Географія Тема:"Природні зони Землі,їх особливості."
Вставити пропущені слова.   Усі компоненти природи тісно взаємопов*язані між собою і утворюють_________.Природні комплекси ще називають_____
(схил,краєвид,гірська підошва).Природні комплекси (ПК) мають різні_______. Великі ПК- це________.Менші природні комплекси-це_______,а ще менші________.Унаслідок господарської діяльності людини на Землі стали поширені ПК______людиною. Такими ПК є_____.Змінюючи природні комплекси для своїх потреб,людина повинна памятати,що всі компоненти в них ______.З часом не забаряться і _______наслідки.
Прослухайте https://www.youtube.com/watch?v=S4tPjrj6tfo.
Записати в робочий зошит визначення: зональність-закономірна зміна природних компонентів і природних комплексів,що обумовлена неоднаковою кількістю сонячного тепла; висотна поясність-закономірна зміна природнихкомплексів,пов*язана зі зміною висоти над рівнем моря,характерна для гірської місцевості; природні зони-ст.210.
За допомогою атласу та підручника охарактерезуйте природні зони(ПЗ).  Результат занесіть в таблицю.
Назва ПЗ    Розташування    Кліматичні умови     Представники     Представники 
                                                                                   тваринного світу      рослинного світу
Опрацювати п.52; намалюйте одну з природних зон(за вибором).
Пропущені слова,таблицю,малюнок-сфотаграфувати і переслати на Вайбер 0966368218. 

9-К  Географія Тема:"Світовий ринок товарів і послуг. Світова організація торгівлі."
Робота з підручником. Опрацюйте поняття "світовий ринок товарів та послуг".Міжнародна торгівля послугами відбувається у формі фрахту,міжнародного туризму,ліцензійної торгівлі,обміну виробничим досвідом. На сайті Світової організації торгівлі(https://www.wto.org) оберіть карти географічного розподілу показників імпорту та експорту товарів.Визначте основні напрямки відповідних потоків до/з країн-лідерів.


9-К Торгівля-тести
1.Виберіть найбільш правильне визначення торгівлі.      А-Товарообмін.                                   Б-Вид економічної діяльності, що забезпечує обіг товарів, тобто їх переміщення із сфери виробництва у сферу споживання.                      В-Мистецтво ведення господарства.
2. До функцій торгівлі НЕ належить:             А-доставка товару до споживачів                                 Б-зміна форм власноті з товарної на грошову і навпаки        В-контроль якості                            Г-надання торгівельних послуг населенню
3. Торгівля, яка охоплює продаж товарів партіями для виробничого споживання або їх перепродажу називається:
А-гуртова торгівля;  Б-роздрібна торгівля;  В-внутрішн торгівля;   Г-зовнішня торгівля
4. Окрема особа або фірма-закупник продукції від виробника, що займається збутом цієї продукції іншим учасникам торгівельного ланцюга - це...     А-маркетинг    Б-імпорт             В-експорт     Г-дистриб'ютор
5. Учасниками світового ринку є:       А-державні органи різних рівнів           Б-підприємства й організації       В-окремі особи, які мають право на зовнішньоекономічну діяльність    Г-усі відповіді правильні
6.Головним продавцем технологій на світовому ринку є країна:                                                 А-США      Б-Японія,       В-Китай,      Г-Німеччина           
7. Продаж та вивезення товарів за кордон називається...
А-імпорт     Б-експорт    В-дистриб'ютинг     Г-маркетинг
8.Купівля та ввезення товарів із-за кордону називається...
А-імпорт    Б-експорт    В-дистриб'ютинг    Г-маркетинг
9. Оберіть товари, які складають основу експорту України( декілька правильних відповідей)  А-кукурудза    Б-машини  В-насіння соняшнику   Г-чорні метали    Д-мінеральні продукти        Е-паливо
10. Оберіть товари, які складають основу імпорту України( декілька правильних відповідей)
А-кукурудза  Б-машини  В-насіння соняшнику   Г-чорні метали  Д-мінеральні продукти        Г-паливо
11.До Світової організації торгівлі входять більше ніж...країн:  А-160  Б-260  В-360  Г-460
12. Найбільшу частку експортованих Україною послуг становлять(декілька правильних відповідей):   А-транспортні    Б-телекомунікаційні    В-фінансові    Г-комп'ютерні                      Д-туристичні       Е-косметичні



Опрацювати п.40,виписати кому належать провідні позиції у світовій організації торгівлі.
Дати відповіді на тести і переслати на Вайбер 0966368218.





      




8-К.Густота населення


Тема заняття: Густота населення. Територіальні відмінності густоти населення в світі та Україні.  8-К
Виконайте завдання: 

1. Опрацюйте параграф 46 підручника
2. Перегляньте відео до 6 хвилини https://www.youtube.com/watch?v=lFHfYUpwZhQ
3. Дайте короткі відповіді на запитання: ( у зошит)
А) Що таке «розселення населення»?
Б) Що таке «Густота населення»?
В) Назвіть причини, що впливають на густоту населення.
Г) Яка середня густота населення в Україні?
Г) Чи впливає кількість населення у країні на густоту населення? Як саме?
4. Робота з географічною картою ст. 38 «Розселення населення».
Назвіть регіони світу з найбільшою та найнижчою густотою населення. Для кожного регіону вкажіть причини, які в першу чергу вплинули на таке розселення населення .
5. Робота з картою ст. 39. «Україна. Розселення населення».
А) Назвіть області України з :
- найвищою густотою населення
- найнижчою густотою населення
Вкажіть можливі причини такого розселення.
Б) Порівняйте густоту населення Київської області із середньою в Україні.
6. Як можна обчислити густоту населення?
Спробуйте розв’язати задачі:
А) Обчисліть густоту населення Франції, обравши необхідні дані (округліть до цілого числа)
Площа тис.км2  - 544.0
Населення млн. осіб - 65.4
Народжуваність ‰  -  12.3
смертність ‰  - 9.2
урбанізація % - 78
За посиланням  https://index.minfin.com.ua/ua/reference/people/ перегляньте дані по чисельності населення України.
Всі виконані завдання пересилайте на  Вайбер  0966368218

8 клас Механічний рух населення


Тема заняття  «Механічний рух населення: причини і види міграцій, основні напрямки міграційних потоків в світі та Україні. Українська діаспора. Міграційна політика»
Виконайте завдання:

1. Перегляньте  відео:
https://www.youtube.com/watch?v=X_A10paz-2k 
2. Опрацюйте параграф 45. У зошит випишіть визначення "міграції»"ст..219, "еміграція", "імміграція".
3. Побудуйте у зошиті схему «Види міграцій» та вкажіть їх приклади.
Види міграцій
1) За формою переміщення
2) За причинами
3) За напрямком
4) За тривалістю
5) За формою організації
4. Розгляньте карту ст. 41. «Міграції населення».
Випишіть у зошит найбільші міграційні потоки. Наприклад, Індія – США, Іспанія, Іран. (звідки – куди)
5. Сальдо міграції – різниця між імміграцією та еміграцією.
Розгляньте карти ст. 41 і випишіть області України з найбільшим і найменшим сальдо міграції.  Декількома реченнями поясніть причину.
6. Випишіть визначення поняття «діаспора.»
Випишіть та знайдіть на карті країни із найбільшою українською діаспорою.(західною та східною).
7. Побудуйте стовпчикову діаграму «Українці Західної діаспори».
Канада -1209 тис. осіб                    США-   961 тис. осіб          Бразилія-350 тис. осіб     Аргентина-300 тис. осіб                 Польща -300 тис.осіб       Латвія-46тис. осіб
Виконані завдання пересилаємо  на Вайбер   0966368218.