Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 17 квітня 2020 р.

8-К Статево-віковий склад населення України. Географія.
Пригадайте:ст.222,п.44 підручника.Прочитати запитання і дати відповідь у робочому зошиті.
Перегляньте відео 

https://www.youtube.com/watch?v=knRl06jB8yo

Віковий склад-одна з найважливіших характеристик населення, що використовується для  обчислення існуючої й прогнозованої кількості трудових ресурсів,пенсіонерів,школярів.
Ви вже знаєте,що в Україні тривалість життя чоловіків у середньому менша,ніж жінок. У країнах Західної Європи Ця різниця становить усього 4-6 років. Чим би ви пояснили таку різницю?( Відповідь у зошиті.)
Практична робота№11. Аналіз статево-вікових пірамід України та окремих країн світу. Сторінка  підручника  227. Роботу виконати в робочому зошиті сфотогрофувати і переслати на Вайбер  0966368218.до 21 квітня.

9-К Транспорт  України.Залізничний транспорт-основний вид транспорту.Найважливіші автомагістралі. Водні шляхи, найбільші морські та річкові порти.Транспортні вузли.
Транспорт світу.Країни,що вирізняються високим рівнем  розвитку. мереж залізниць й автомобільних шляхів.
"Хвилинка Інтернету"   За данними сайту Державної служби статистики України ( https://www. ukrstat.gov.ua/ ) зайдіть у закладку Статистична інформація/Економічна статистика/Транспорт/, Пасажирські перевезення, /Транспорт/ Вантажні перевезення (щомісячна інформація) визначте: 1).місце кожного виду за показником перевезення вантажів; 2).місце кожного виду за показником вантажжбігу; 3)місце кожного виду за показником перевезення пасажирів; 4)місце кожного виду за показником пасажирообігу.Визначити,чому так розподілилися місця.

https://www.youtube.com/watch?v=ceyoE2aenmk   За картами атласу світу визначте  Регіони-лідери та регіони аутсайдери в щільності транспортної мережі .2)Країни-лідери в перевезеннях.3)Співвідношення перевезень вантажів та пасажирів за кожним видом транспорту.   Опрацювати п.37,ст.207 працюємо в групах (заповнити таблицю). Дослідження Міські види транспорту свого обласного центру. п.38 ст.207-213. Виконати,сфотографувати і переслати на Вайбер 0966368218 до21 квітня.



5-К Природознавство  Тема:Грунтове середовище життя організмів.
1.Мають крила.  2.Тіло підняте над поверхнею Землі. 3. Тіло вкрите пір*ям,хутром,лускою. 4. Мають плавці. 5. Тіло вкрито слизом.6. Дихають зябрами.7. З  цими ознаками мешканців середовища ви вже ознайомлені.
1.Відсутність світла. 2.Велика вологість або бракує води. 3.Складність у пересуванні.4.Маленький перепад температур. 5.Велика кількість коренів та відмерлої органіки.  З мешканцями цього середовища ми ознайомимося  сьогодні.
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=LeBf_VxnQ7s/ 
Згадаємо, що таке грунт? (Це верхній родючий шар літосфери, який утворився  внаслідок життєдіяльності організмів.)
Опрацювати п.42, ст.161 Завдання 4 в робочому зошиті.


6-К  Географія  Тема:Властивості грунтів. Грунтовий покрив, карта грунтів. Вплив господарської діяльності людини на  грунтовий   покрив.
Грунти-складний природний комплекс, що утворився в результаті взаємодії елементів грунтоутвореня:материнських гірських порід, релєфу, клімату, вод, рослин і тварин.
Розглянути карту грунтів ст.203 . Записати ключові поняття: грунт,грунтовий покрив,гумус,ерозія грунтів. З*ясувати в Інтернеті, які типи грунтів зустрічаються на планеті.  Переглянути в Інтернеті відео" Грунти.Утворення грунтів." https://www.youtube.com/watch?v=6oM-3RzVYxM. 
А також  "Грунтова карта України" в Інтернеті сайт geografiamozil2 -Грунти України ч.1-відео.
Опрацювати п.50,ст.204-запитання. Дослідити, які є джерела забруднення грунтів у вашій місцевості.