Контрольна робота до теми: «Планета Земля як середовище життя організмів.»
Позначте одну правильну відповідь (0,5бали):
1.Який ряд утворений
лише назвами організмів?
а) соловей, щука, глина;
б) вишня, планета, вовк; в)
стіл, заєць, ялина; г) бджола, кавун, горобець
2. За якою ознакою
рослини відрізняються від тварин?
а) дихають; б)
живляться готовими органічними речовинами;
в) утворюють органічні з неорганічних ; г) розмножуються
3. Яка речовина
непотрібна рослинам для утворення органічних речовин?
а) вуглекислий газ;
б) кисень; в)
хлорофіл; г) вода
4. Укажіть природну
екосистему:
а) поле; б)
сад; в) річка; г) ставок
5. Поповнюють
атмосферу киснем:
а) рослини;
б) тварини; в)
гриби; г) бактерії
6. Укажіть, як дощові
черв’яки впливають на грунтове середовище:
а) погіршують надходження в грунт повітря; б) ускладнюють надходження води в
грунт;
в) зменшують вміст поживних речовин у грунті; г)
збагачують грунт поживними речовинами
7. Укажіть, що із переліченого НЕ належить до джерел забруднення
навколишнього середовища: А-
сміттєзвалище Б- виливи
нафти В-лісосмуга Г- промислові відходи 8. Зазначте станції з
виробництва електроенергії, які НЕ зумовлюють екологічних проблем: А- гідравлічні Б- теплові В-вітрові Г-
атомні
9. Яку інформацію вміщує Червона книга України?
А- перелік рослин, тварин, грибів, що мають червоне
забарвлення
Б-перелік рослин, тварин,грибів, що потребують охорони
В- перелік небезпечних та отруйних організмів Г-правила поведінки в природі
10. Проаналізуйте твердження 1 і 2 та оберіть правильний варіант відповіді: (1,5бали)
Твердження 1. Загрозу для навколишнього середовища становлять порушення у зберіганні палива і мастил. Твердження 2. Загрозу для навколишнього середовища становлять неправильне зберігання й використання добрив та засобів боротьби із шкідниками. А- правильне лише твердження 1 Б- правильне лише твердження2 В-правильні обидва твердження Г- неправильні обидва твердження
11. Проаналізуйте
твердження 1 і 2 та оберіть правильний варіант відповіді(1,5бали): Твердження 1. Вода є
середовищем життя бобра.
Твердження 2. Освітленість визначає добові та сезонні зміни у
поведінці більшості тварин.
а) правильне лише твердження 1; б) правильне лише
твердження 2;
в) неправильні обидва твердження; г) правильні обидва твердження
12. Установіть відповідність між організмами та їх роллю в
екосистемі(1,5бали):
1 тварини А
створюють органічні речовини і забезпечують ними інші організми
2 бактерії Б перешкоджають гниттю відмерлих решток
організмів
3
рослини В споживають готові
органічні речовини
Г беруть участь у гнитті відмерлих решток організмів
З'єднайте
лініями логічні пари.
13.
Установіть відповідність між властивостями організмів та їхнім визначенням(1,5бали):
А розмноження
|
1-поступове
збільшення розмірів та маси організмів
|
Б-ріст
|
2-надходження
в організм і засвоєння поживних речовин
|
В живлення
|
3-зміни в
будові організму і його частин
|
Г розвиток
|
4-здатність
організмів відтворювати собі подібних
|
|
5
здатність реагувати на зміни середовища
|
Географія 8кл.Тема уроку: Релігія як
явище культури. Світові релігії. Регіональні відмінності релігійних
вірувань в Україні.
Завдання: Шановні учні, дана тема уроку розширить коло ваших
знань про світові та національні релігії. Ви маєте можливість детально ознайомитись з цим питанням в презентації "Релігії
світу" за посиланням: geografiamozil2.jimdofree.com/головна/населення-світу-та-україни-ііі-частина/
Релігійний склад населення. Простіший виклад цього матеріалу є під цією ж
презентацією. Опрацюйте
даний матеріал Географія світових і національних релігій. Випишіть які є релігії( схема).
Прочитайте про особливості релігій. Після теми пройдіть тести, сфотографуйте
результат і надішліть найкращій результат на Вайбер 0966368218.
Бажаю всім успіхів!!!
Тема уроку: Трудові ресурси. Економічно активне
населення.
Ознайомлення з новим поняттям "трудові
ресурси" та "економічно активне населення". Роботу людини можна
порівняти з роботою колонії мурах. Подивіться відео та презентацію до даного
уроку, в своїх зошитах законспектуйте основні визначення, схеми, таблицю. Ви
маєте можливість навчитися розрізняти ці економічні поняття , зрозуміти їх
значення , роль в економічному розвитку економіки країни та світу. Будьте
уважні . Бажаю успіхів!!!
https://www.youtube.com/watch?v=jn3CjwHNUKo-Соціальна і професійна структура населення.
Трудові ресурси.
https://www.youtube.com/watch?v=bmWvuII3zNU-
Тематична
атестація «Населення світу та України»
І рівень
1. Яка кількість населення на Землі (млрд. осіб): а) 7,1; б) 7,4;
в) 7,9;
2. Яка з країн є двонаціональною: а) Португалія; б)
Україна; в) Бельгія;
3. Яка кількість міського населення в Україні: а) 62%; б)
65%; в) 68%
4. Яка кількість народів проживає в Україні:
а) понад 130; б) понад 150; в)
понад 160;
5. Відплив міського населення в передмістя називається:
а) урбанізація; б) субурбанізація;
в) рурурбанізація;
6. У високорозвинених країнах близько 65% працівників зайнято у:
а) промисловості; б) сільському
господарстві; в) сфері послуг;
ІІ рівень
7. Група міських агломерацій, які майже зливаються між собою й зв’язані
транспортними магістралями …
8. Українці відносяться до мовної сім’ї …
9. Різниця між народжуваністю та смертністю …
10. Стрімке зростання кількості населення …
11. Стійка сукупність людей, яка історично склалася, має свою культуру,
мову, психічний склад …
12. Люди працездатного віку (крім інвалідів), працюючі підлітки та
пенсіонери становлять …
ІІІ рівень
13. Установіть відповідність між містами та людністю у них:
1 Житомир; 2 Одеса;
3 Харків; 4 Умань;
А середні; Б великі;
В дуже великі; Г мільйонери
14. Установіть відповідність між містами та їх функціями:
1 Мекка; 2 Маямі;
3 Кембридж; 4 Чикаго;
А курортні; Б наукові; В
промислові; Г релігійні;
15. Установіть відповідність між національними релігіями та країнами, де їх
сповідують:
1 індуїзм; 2
синтоїзм; 3 іудаїзм; 4 конфуціанство;
А Ізраїль; Б Китай;
В Японія; Г
Індія;
16. Установіть послідовно у порядку збільшення частки міського
населення
в областях України:
А Львівська; Б Дніпропетровська; В
Івано-Франківська; Г Житомирська;
ІV рівень
17. Які сучасні особливості еміграції з України та імміграції до нашої
країни?
18. Задача. Визначити густоту населення у Запорізькій області(станом
на 01.09. 2019р.-1,692 млн. осіб, площа 27183 км.2.
19. Дати характеристику поняття «економічно активне населення», яке
значення
цього населення для розвитку країни?