5-К Природознавство Тема:Грунтове середовище життя організмів.
1.Мають крила. 2.Тіло підняте над поверхнею Землі. 3. Тіло вкрите пір*ям,хутром,лускою. 4. Мають плавці. 5. Тіло вкрито слизом.6. Дихають зябрами.7. З цими ознаками мешканців середовища ви вже ознайомлені.
1.Відсутність світла. 2.Велика вологість або бракує води. 3.Складність у пересуванні.4.Маленький перепад температур. 5.Велика кількість коренів та відмерлої органіки. З мешканцями цього середовища ми ознайомимося сьогодні.
Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=LeBf_VxnQ7s/
Згадаємо, що таке грунт? (Це верхній родючий шар літосфери, який утворився внаслідок життєдіяльності організмів.)
Опрацювати п.42, ст.161 Завдання 4 в робочому зошиті.
6-К Географія Тема:Властивості грунтів. Грунтовий покрив, карта грунтів. Вплив господарської діяльності людини на грунтовий покрив.
Грунти-складний природний комплекс, що утворився в результаті взаємодії елементів грунтоутвореня:материнських гірських порід, релєфу, клімату, вод, рослин і тварин.
Розглянути карту грунтів ст.203 . Записати ключові поняття: грунт,грунтовий покрив,гумус,ерозія грунтів. З*ясувати в Інтернеті, які типи грунтів зустрічаються на планеті. Переглянути в Інтернеті відео" Грунти.Утворення грунтів." https://www.youtube.com/watch?v=6oM-3RzVYxM.
А також "Грунтова карта України" в Інтернеті сайт geografiamozil2 -Грунти України ч.1-відео.
Опрацювати п.50,ст.204-запитання. Дослідити, які є джерела забруднення грунтів у вашій місцевості.
Шукати в цьому блозі
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
-
7клас Тести Південна Америка. (додатковий) 1.Який клімат сформувався у гірських районах Анд? (1б.) А-середземноморський Б-висо...
-
8 кл. Тестові завдання. Тема: Природні зони України 1. Вкажіть, в якій природній зоні спостерігаються найвищі температури, кількість опа...
-
Контрольна робота до теми: «Планета Земля як середовище життя організмів.» Позначте одну правильну відповідь (0,5бали): 1.Який ряд у...
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.