8 клас Тема уроку: Кліматичні ресурси. Сезонні погодні умови та явища. Несприятливі погодно-кліматичні явища. Дослідження: Прогнозування погоди за народними прикметами та порівняння з прогнозом в інтернет - джерелах, ЗМІ «Тест-контроль»
1. Сонячна радіація, яка безпосередньо досягає земної поверхні, називається:
а\. пряма; б\. сумарна; в\.розсіяна.
2. Найбільший показник альбедо має ділянка, яка вкрита:
а\. водою; б\.зеленою травою; в\. снігом.
3. Багаторічний режим погоди в даній місцевості називається:
а\.клімат; б\. погода; в\. кліматотвірний чинник.
4. Найнижчі середньомісячні температури січня на території України спостерігаються:
а\.на північному сході; б\. на північному заході; в\. південному заході.
5. Для більшої території України характерний тип клімату:
а\. морський; б\. субтропічний; в\. помірно-континентальний.
6. Найбільша кількість опадів випадає в Україні випадає у:
а\.у північній частині; б\. у Крпатах; в\. у Криму.
1.Амплітуда температур — коливання температури протягом певного періоду або різниця між найвищим та найнижчим її показниками.
2.Атмосферна циркуляція — постійний горизонтальний і вертикальний рух повітря в атмосфері Землі.
3. Барометр — прилад для вимірювання атмосферного тиску.
4. Вітер — горизонтальний рух повітря, спрямований від області високого тиску до низького.
5.Гроза — розряди атмосферної електрики, які супроводжуються блискавками і громом.
6.Ізотерми — ізолінії на карті, що з’єднують місця з однаковою температурою повітря.
Кліматичні ресурси. Розповідь вчителя.
Кліматичні ресурси—це невичерпні природні ресурси, які включають сонячну енергію, вологу й енергію вітру. Види: агрокліматичні, рекреаційні, енергетичні. Кліматичні умови, які враховуються у сільському господарстві (тривалість вегетаційного періоду, коефіцієнт зволоження Кліматичні умови, які сприяють лікуванню й відпочинку людей, складають рекреаційні ресурси. (Крим, Карпати і ін.).
Енергетичні—використовують енергію вітру (ВЕС, Геліо ЕС)
Дослідження:Прогнозування погоди за народними прикметами та порівняння з прогнозом в інтернет-джерелах,ЗМІ. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Опрацювати відповідний параграф.
2. Закінчити і відповідно оформити дослідження
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.